AUTORSKIE 

Michał Lisowski – zdumiewająca sztuka koncepcyjna [galeria]

Michał Lisowski (ur. 1982 r.)to warszawski artysta działający na wielu polach, od sztuki koncepcyjnej (gry „Halo 4: Spartan Ops”, „Ghost Recon Online”, „Dying Light”, „Dead Island 2”, „Call of Juarez: The cartel II”, film „Sala samobójców” Jana Komasy), przez ilustratorstwo (wydawnictwo Solaris, Sarasota Magazine, The Wall Street Yournal, 3D Total, Ballistic Publising), aż po kierownictwo artystyczne przy grach („This War of Mine”) i reklamach (Nvidia, Discovery Channel, Biedronka, Tiger). Współpracuje m.in. z Platige Image, Orka FILM, Chimney Poland, Yakumama Film, Ubisoft i Ars Thanea, MTV, Warner Bros. Wśród osiągnięć konkursowych znajdują się zwycięstwo w kategorii „Best Digital Painting” w konkursie portalu CGSociety „Secret Agent” oraz Grand Prix w XVI serii bitwy 2D portalu Max3d.pl „Kryzys”.

STRONA OFICJALNA | FACEBOOK | DEVIANTART

colony.39654
Poprzedni

Colony - za mało science fiction w science fiction [recenzja]

Warner Bros
Następny

Egzorcysta - powrót szatana do telewizji

Paweł Deptuch

Paweł Deptuch

Miłośnik komiksów, scence-fiction, pulpy i kryminału. W latach 2004-2010 redaktor naczelny serwisu Carpe Noctem. Współpracował m.in. z Bicepsem, Czachopismem, Ziniolem, Kolorowymi Zeszytami, a swego czasu prowadził stałe kolumny związane z fantastyką w lokalnych periodykach. Od 2006 r. stały współpracownik miesięcznika Nowa Fantastyka. Autor kilku scenariuszy komiksowych i opowiadań. Legniczanin. Tata.

Brak komentarzy

Dodaj komentarz