RANKINGI 

From Poland With Love, czyli marketing patriotyczny

Dotychczas poszczególne kraje reklamowały swoje walory na zasadzie promocji wyłącznie atrakcji turystycznych i wybranych, konkretnych produktów. Niedawno zaistniał zupełnie nowy gatunek, a mianowicie marketing patriotyczny ocieplający wizerunek kraju i reklamujący go w zupełnie niestandardowy sposób – zabawny, czasem kąśliwy i zupełnie nienachalny. Zobaczcie sami. I nie, nie bawimy się w politykę. Po prostu dobrze to wygląda.

Czy wierzysz w stereotypy?

Studio filmowe Czarny Słoń nakręciło spot „Czy wierzysz w stereotypy?”, który jest społeczną kampanią zrealizowaną na podstawie pomysłu internautów. Projekt, posiadający też wersję czeską i niemiecką, wsparło PKN Orlen.

From Poland with Love; For Great Britain

„From Poland with Love; For Great Britain” jest pierwszą tego typu produkcją od studia Czarny Słoń i był odpowiedzią na ataki premiera Camerona pod adresem Polaków. „Co świat wie o Polsce i o Polakach? Ostatnio sporo się o nas mówi, ale nie wszystko to prawda. Spójrzcie na nas naszymi oczami” – tak rozpoczyna się 3,5-minutowy klip o Polsce i Polakach, dedykowany mieszkańcom Wielkiej Brytanii.

Polish food agriculture promotional movie for Expo Milano 2015

Kolejny spot Czarnego Słonia. Tym razem promujący polską żywność, przygotowany na Expo w Mediolanie.

What the Finns need to know about Portugal

Fińscy politycy bardzo pogardliwie wypowiadali się na temat Portugalii, a ci dosadnie im odpowiedzieli za pomocą tego klipu.

The History of Latvia

A tu Łotysze, z wdziękiem, o historii swojego kraju.

Monolith
Poprzedni

Pionek – udręczony, piękny umysł [recenzja]

Egmont
Następny

Strażnicy Galaktyki #2: Angela - bijatyki, patos i zakulisowa historia komiksu [recenzja]

REDAKCJA

REDAKCJA

Brak komentarzy

Dodaj komentarz